יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

הקדמה לבלוג ההגירה


שלום לכם,
הבלוג הזה נולד בעקבות חברים שאמרו לי שיש לי ידע רב בהגירה לקנדה.

מי אני?
אני בחורה עקשנית, שאפתנית שאחת מהשאיפות שלי היא לרדת מהארץ.

אני הפכתי את כל גוגל,
קראתי כל אתר אפשרי
בלוגים מעניינים בשפות זרות
בנושא הגירה לקנדה.

הבלוג הזה נועד לעזור לכם לעשות סדר בראש:
איך ניגשים בכלל לרעיון הזה של הגירה לקנדה?
ממה מתחילים?
האם אתם עומדים לקריטריוני ההגירה?
והאם קנדה בכלל מתאימה לכם?
מה עם הנדל''ן בקנדה?
מהי איכות החיים בקנדה?

כל זאת ועוד יהיה בבלוג הזה

מטרות הבלוג
1.לתת מידע מעודכן על הגירה לקנדה
2.היא להפיג את הבדידות שהמהגרים החדשים מרגישים-על ידי שתדעו שאתם לא לבד!
כן כן.. בדידות כי לרוב קרובי המשפחה שלכם לא מבינים אתכם
ולפעמים הם ינסו לשכנע אתכם להישאר בארץ בכל מיני דרכים 

ואולי עדיף שתשמרו את הרצון ההגירה שלכם בסוד? 
בסוד, מאלו שינסו לשכנע אתכם שאתם עושים טעות בכך שמהגרים, 
ויעשו כל מיני מניפולציות...

באופן אישי, אני לא מספרת לאף אחד שאני רוצה להגר...
כי לא רוצה להיתקל במניפולציות ובהורסי המסיבות למינהם.
לכן אני מרגישה בודדה בנושא ההגירה.

ואשמח להכיר אנשים חדשים שבאמת מוכנים להגר ולסכן את החיים ''הטובים''* שלהם בארץ.

* אני מאוד מכבדת את מדינת ישראל, אך לא רואה במלחמות כאן חיים טובים.
אנשים בארץ התרגלו למלחמות, הם ממשיכים להוליד ילדים ולקחת משכנתא כאילו כלום לא קורה.
כאילו הכל בסדר.. 

אני לא חושבת שהכל בסדר כל עוד יש מלחמות ואינתיפאדות 
וזוהי סיבת ההגירה היחידה שלי- הרגשה של סכנת חיים ממשית במדינת ישראל.
אבל סיבות הגירה זה כבר לדיון אחר...

שלכם,
מרי ג'יין.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה